ma 8.11. 16:15
KERHO
Kirkkonummen Väestönsuoja Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi Näytä kartalla
8.11.2021 16:15 - 20.12.2021 Ilmoittautuminen päättynyt

Kerho on tarkoitettu 5-7 vuotiaille tyttö-pelaajille. Kerhomainen joukkue treenaa kerran viikossa. Tavoite on opetella salibandyn perustaitoja sekä innostua liikkumisesta ja ryhmässä toimimisesta. Tavoitteenamme on tämä toimii ponnahduslautana kohti tyttöjen ikäluokka joukkueita. Kaudella 2021-2022 pelaajat eivät osallistu joukkueena salibandyliiton sarjaan, mutta saattaa pelata muutaman harjoitusottelun, jos mielenkiintoa peleihin tulee.

Treenivarusteet ovat:
Salibandymaila
Suojalasit
Juomapullo
Sisäpelikengät

Hinta 65 € / syksy.
Kevätkausi 130€ laskutetaan erikseen.

Paikka Kirkkonummen Väestönsuoja maanantaisin klo 16.15-17.00

Ensimmäiset treenit ma 8.11.2021

Hinta sisältää:
ohjauksen, kerhopaidan, vakuutuksen, tilat sekä seuran jäsenyyden jäsen etuineen.

Ilmoittautuminen Myclub:ssa osallistuvan lapsen nimellä.
Ilmoittautumisen yhteydessä saat laskun 14 vrk:n maksuajalla. Ilmoittautumisen peruminen taloudenhoitaja@kirkkonummirangers.fi tulee tehdä laskun eräpäivään mennessä, muuten perimme täyden maksun.
Laskun maksamalla annat suostumuksen siihen, että seura luovuttaa tarvittavat henkilötiedot Salibandyliiton ryhmäpassirekisteriin Suomisportiin, sekä tapaturman/äkillisen tapahtuman sattuessa myös vakuutusyhtiölle.

Seuralta löytyy tarvittaessa mailoja ja välineistöä ensimmäisillä treenikerroilla.

Lisätietoja:
valmennuspaallikko@kirkkonummirangers.fi

KERHO
Kirkkonummen Väestönsuoja Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi Näytä kartalla
8.11.2021 16:15 - 20.12.2021 Ilmoittautuminen päättynyt

Treenivarusteet ovat:
Salibandymaila
Suojalasit
Juomapullo
Sisäpelikengät

Hinta 65 € / syksy.
Kevätkausi 130€ laskutetaan erikseen.

Paikka Kirkkonummen Väestönsuoja maanantaisin klo 16.15-17.00

Ensimmäiset treenit ma 8.11.2021

Hinta sisältää:

Ilmoittautuminen Myclub:ssa osallistuvan lapsen nimellä.

Lisätietoja:
valmennuspaallikko@kirkkonummirangers.fi