to 21.10. 08:00
Leiri
Jokirinteen oppimiskeskus Jokiniityntie 5, 02400 Kirkkonummi Näytä kartalla
21.10.2021 08:00 - 22.10.2021 Ilmoittautuminen päättynyt Paikkoja jäljellä15

Kirkkonummi Rangersin syysloma leiri pidetään tänä vuonna 21-22.10.2021.
Paikka: Jokirinteen koulu, Jokiniityntie 5 02400 Kirkkonummi

Leiri on tarkoitettu 2010-2016 syntyneille tytöille ja pojille.
Syysleirin painopiste on luonnollisesti sählyssä, mutta leirillä liikutaan ja pelataan monipuolisesti paljon muutakin.
Jokirinteen koulu tarjoaa hyvät puitteet niin ulkona kuin sisällä liikkumiseen. Leirillä tullaan suorittamaan erilaisia haasteita ja pieniä kisoja, pelaamaan paljon sekä tietysti pitämään äärettömän hauskaa.

Leirin hinta: 60 € (2 päivää)

Hinta sisältää: leiriohjauksen, vakuutuksen sekä maittavan lounaan sekä riittävän välipalan.

Varusteet:
Sisä- ja ulkoliikuntavarusteet sään mukaan.
Sisäpelikengät/tossut suositeltavaa.
Oma juomapullo.
Leiriltä löytyy urheiluvälineitä lainaan mm. Mailoja, suojalaseja.

Leirille osallistuminen vain terveenä!

Ilmoittautuminen leirille Myclubin kautta. Ilmoittautumisen yhteydessä saat ilmoittautumisvahvistuksen sekä laskun. Ilmoittautuminen päättyy 15.10.2021 18:00.
Leiripaikan peruutus tulee tapahtua sähköpostitse: taloudenhoitaja@kirkkonummirangers.fi 17.10.2021 mennessä. Tämän jälkeen leiripaikan voi peruuttaa ainoastaan lääkärintodistuksella, muuten perimme täyden leirimaksun. Leirille otetaan max 30 lasta. Leiri toteutuu, jos leirille ilmoittautuu vähintään 12 lasta. Leirin mahdollisesta peruuntumisesta ilmoitamme ilmoittautuneille sähköpostitse.

Tiedustelut: toimisto@kirkkonummirangers.fi

Leiri
Jokirinteen oppimiskeskus Jokiniityntie 5, 02400 Kirkkonummi Näytä kartalla
21.10.2021 08:00 - 22.10.2021 Ilmoittautuminen päättynyt Paikkoja jäljellä15

Kirkkonummi Rangersin syysloma leiri pidetään tänä vuonna 21-22.10.2021.
Paikka: Jokirinteen koulu, Jokiniityntie 5 02400 Kirkkonummi

Leiri on tarkoitettu 2010-2016 syntyneille tytöille ja pojille.

Leirin hinta: 60 € (2 päivää)

Varusteet:
Sisä- ja ulkoliikuntavarusteet sään mukaan.
Sisäpelikengät/tossut suositeltavaa.
Oma juomapullo.
Leiriltä löytyy urheiluvälineitä lainaan mm. Mailoja, suojalaseja.

Leirille osallistuminen vain terveenä!

Tiedustelut: toimisto@kirkkonummirangers.fi

• Rangers leiri 60,00 €