su 6.11. 11:00
Jokirinteen oppimiskeskuksen urheilupuisto
Ilmoittautuminen päättynyt
KERHO
Jokirinteen oppimiskeskuksen urheilupuisto Kyrkvalla 24, 02400 Kirkkonummi Näytä kartalla
6.11.2022 11:00 - 18.12.2022 Ilmoittautuminen päättynyt

Kerho on tarkoitettu 6-8v tyttösäbääjille. Kerho treenaa kerran viikossa. Tavoite on opetella salibandyn perustaitoja sekä innostua liikkumisesta ja ryhmässä toimimisesta.  Kerho antaa hyvät valmiudet siiirtyä innostumisen myötä Rangersin joukkuetoimintaan.

Treenivarusteet ovat:

Salibandymaila
Suojalasit
Juomapullo
Sisäpelikengät

Hinta 65€ / syksy

Laskutetaan kahdessa erässä syksy ja kevät.

Paikka Jokirinteen palloiluhalli, sunnuntaisin klo 11-12. Osoite Jokiniityntie 5 02400 Kirkkonummi

Ensimmäiset treenit su 6.11. .2022 klo 11.00-12.00.

Hinta sisältää:
ohjauksen, kerhopaidan, vakuutuksen, tilat sekä seuran jäsenyyden jäsenetuineen.

Ilmoittautuminen Myclub:ssa osallistuvan lapsen nimellä.
Ilmoittautumisen yhteydessä saat laskun 14 vrk:n maksuajalla. Ilmoittautumisen peruminen tulee tehdä laskun eräpäivään mennessä, muuten perimme täyden maksun.
Laskun maksamalla annat suostumuksen siihen, että seura luovuttaa tarvittavat henkilötiedot Salibandyliiton ryhmäpassirekisteriin Suomisportiin, sekä tapaturman/äkillisen tapahtuman sattuessa myös vakuutusyhtiölle.

Seuralta löytyy tarvittaessa mailoja ja välineistöä ensimmäisillä treenikerroilla.

Osallistuu (2)
Muut: 2
Tiedot
KERHO
6.11.2022 11:00 - 18.12.2022 Ilmoittautuminen päättynyt

Treenivarusteet ovat:

Salibandymaila
Suojalasit
Juomapullo
Sisäpelikengät

Hinta 65€ / syksy

Laskutetaan kahdessa erässä syksy ja kevät.

Ensimmäiset treenit su 6.11. .2022 klo 11.00-12.00.

Hinta sisältää:

Ilmoittautuminen Myclub:ssa osallistuvan lapsen nimellä.

Osallistujat
Osallistuu (2)
Muut: 2
Hintatiedot
Lasku toimitetaan ilmoittautumisen jälkeen.
  • RANGERS KERHO 65,00 €
Kaikki tapahtumat