ma 9.8. 08:00
9.8.2021 08:00 - 13.8.2021 Ilmoittautuminen päättynyt Paikkoja jäljellä13

Kirkkonummi Rangersin elokuun kesäleiri 9.-13.8.2021 Kirkkonummen Väestönsuoja

Leirin ohjelma:
Kesälomalla järjestetään jälleen suosittu Kirkkonummi Rangersin liikunnallinen leiri, johon ovat tervetulleita niin Rangerslaiset kuin seuratoimintamme ulkopuoliset lapset. Leiri on tarkoitettu kaikille vuosina 2008-2014 syntyneille tytöille ja pojille. Leirillä liikutaan yhdessä monipuolisesti niin sisällä kuin ulkonakin, hyödyntäen Kirkkonummen keskustan alueen tiloja ja lähialueita. Leiripäiviin sisältyy mm. monipuolisesti pallopelejä ja leikkejä, temppuradalla temppuilua, leikkimieliset Rangers -olympialaiset ja erilaista ulkoliikuntaa. Leirien ohjelmassa otetaan huomioon lasten omia toiveita ja kiinnostuksen kohteita.
Leiriaika päivittäin klo 8:00 -16:30 (klo 9-16 ohjattua).

Leirin hinta:
150€ /Viikko.
Leiriviikosta saa perhealennusta seuraavasti: ensimmäinen osallistuja maksaa koko leirin hinnan ja seuraavat saman perheen osallistujat saavat 20€ alennuksen leirin hinnasta.
Leirin hintaan sisältyy ohjelman lisäksi päivittäin lämmin lounas, välipala sekä vakuutus.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen leirille Myclubin kautta. Ilmoittautumisen yhteydessä saat ilmoittautumisvahvistuksen sekä laskun. Ilmoittautuminen päättyy 30.7.2021 18:00.
Leiripaikan peruutus tulee tapahtua 30.7.2021 mennessä sähköpostitse: taloudenhoitaja@kirkkonummirangers.fi Tämän jälkeen leiripaikan voi peruuttaa ainoastaan lääkärintodistuksella, muuten perimme täyden leirimaksun. Leirille otetaan max 30 lasta. Leiri toteutuu, jos leirille ilmoittautuu vähintään 12 lasta. Leirin mahdollisesta peruuntumisesta ilmoitamme ilmoittautuneille sähköpostitse.

Leiriä koskevat tiedustelut:
toimisto@kirkkonummirangers.fi

Leiri
Kirkkonummen Väestönsuoja Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi Näytä kartalla
9.8.2021 08:00 - 13.8.2021 Ilmoittautuminen päättynyt Paikkoja jäljellä13

Kirkkonummi Rangersin elokuun kesäleiri 9.-13.8.2021 Kirkkonummen Väestönsuoja

Leirin ohjelma:
Leiriaika päivittäin klo 8:00 -16:30 (klo 9-16 ohjattua).

Leirin hinta:
150€ /Viikko.

Ilmoittautuminen:

Leiriä koskevat tiedustelut:
toimisto@kirkkonummirangers.fi

• RANGERS KESÄLEIRI 150,00 € *
  • RANGERS KESÄLEIRI SISARALENNUKSELLA 130,00 € *
* vain yksi on valittava