la 5.9. 11:00
KERHO
Gesterbyn koulu Vilhonkummuntie 4, 02400 Kirkkonummi Näytä kartalla
5.9.2020 11:00 - 19.12.2020 Ilmoittautuminen päättynyt

Kerho on tarkoitettu 5-6 vuotiaille tyttösäbääjille. Kerho treenaa kerran viikossa. Tavoite on opetella salibandyn perustaidot, sekä innostua liikkumisesta ja ryhmässä toimimisesta. Kaudella 2020/2021 teemme tiivistä yhteistyötä vanhemman ikäluokan eli F-tyttö joukkueen kanssa. F-tytöissä on mahdollisuus lisätreeneihin ja sitä kautta myös sarjapeleihin. Kaudella 2020-2021 kerhotytöt ei osallistu joukkueena salibandyliiton sarjaan, mutta saattaa pelata muutaman harjoitusottelun, jos mielenkiintoa peleihin tulee.

Kun ilmoittaudut kerhoon, saat laskun syyskaudesta 14 vrk:n maksuajalla. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti eräpäivään mennessä taloudenhoitaja@kirkkonummirangers.fi

Kausimaksut:
120e syksy + 120e kevät, maksu pitää sisällään vakuutuksen,
jäsenmaksun, kerhopaidan ja ohjauksen, tilat ja mahdolliset harjoitusottelut/turnaukset.

Treeniajat ja varusteet
Treenit ovat lauantaisin klo 11-12 Gesterbyn suomenkielisellä koululla. Koulujen loma-aikojen treenipoikkeukset informoi ohjaaja erikseen.
_Treenit alkavat la 5.9.2020.

Treenivarusteet ovat:

Salibandymaila
Suojalasit
Juomapullo
Sisäpelikengät

Tarvittaessa voit lainata joukkueelta mailaa ja suojalaseja ensimmäisillä treenikerroilla.

Lisätietoja: paallikko@kirkkonummirangers.fi

www.kirkkonummirangers.fi

Tiedot
KERHO
Gesterbyn koulu Vilhonkummuntie 4, 02400 Kirkkonummi Näytä kartalla
5.9.2020 11:00 - 19.12.2020 Ilmoittautuminen päättynyt

Kausimaksut:
120e syksy + 120e kevät, maksu pitää sisällään vakuutuksen,

Treeniajat ja varusteet
_Treenit alkavat la 5.9.2020.

Treenivarusteet ovat:

Salibandymaila
Suojalasit
Juomapullo
Sisäpelikengät

Lisätietoja: paallikko@kirkkonummirangers.fi

www.kirkkonummirangers.fi

Hintatiedot
Lasku toimitetaan ilmoittautumisen jälkeen.
  • RANGERS KERHO 95,00 €
  • juniorijäsenmaksu 25,00 €