la 5.9. 10:15
Kirkkoharjun koulu, yläasteen sali
Ilmoittautuminen päättynyt
KERHO
Kirkkoharjun koulu, yläasteen sali Kirkkotallintie 6, 02400 Kirkkonummi Näytä kartalla
5.9.2020 10:15 - 19.12.2020 Ilmoittautuminen päättynyt

Kerho on tarkoitettu 5-6 vuotiaille poikasäbääjille. Kerho treenaa kerran viikossa. Tavoite on opetella salibandyn perustaidot, sekä innostua liikkumisesta ja ryhmässä toimimisesta. Tavoitteenamme on tämän kauden jälkeen saada molemmista ikäluokista tehtyä omat joukkueet ja mahdollinen sarjatoiminta alkamaan. Kaudella 2020-2021 pojat eivät osallistu joukkueena salibandyliiton sarjaan, mutta saattaa pelata muutaman harjoitusottelun, jos mielenkiintoa peleihin tulee.

Kun ilmoittaudut kerhoon, saat laskun syyskaudesta 14 vrk:n maksuajalla. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti eräpäivään mennessä taloudenhoitaja@kirkkonummirangers.fi

Kausimaksut:
120e syksy + 120e kevät, maksu pitää sisällään vakuutuksen,
jäsenmaksun, kerhopaidan ja ohjauksen, tilat ja mahdolliset harjoitusottelut/turnaukset.

Treeniajat ja varusteet
Treenit ovat lauantaisin klo 10.15-11.00 Kirkkoharjun koululla. Koulujen loma-aikojen treenipoikkeukset informoi ohjaaja erikseen.

Treenit alkavat la 5.9.2020.

Treenivarusteet ovat:

Salibandymaila
Suojalasit
Juomapullo
Sisäpelikengät

Tarvittaessa voit lainata joukkueelta mailaa ja suojalaseja ensimmäisillä treenikerroilla.

Lisätietoja: paallikko@kirkkonummirangers.fi

www.kirkkonummirangers.fi

KERHO
5.9.2020 10:15 - 19.12.2020 Ilmoittautuminen päättynyt

Kausimaksut:
120e syksy + 120e kevät, maksu pitää sisällään vakuutuksen,

Treeniajat ja varusteet

Treenit alkavat la 5.9.2020.

Treenivarusteet ovat:

Salibandymaila